Februári ajánló

Sziasztok!
Amilyen pihizős volt a január, annál nagyobb arcon csapás volt a februárban kezdődő egyetem. Nem mondom, hogy halálosan le vagyok terhelve, de egyre sűrűsödnek a dolgok. Kitartok! Olvasok! Meg persze igyekszem szórakozni is. Remélem, nemsokára kiránduló idő lesz, utálom ezt a folytonos esőzést. Ebben a hónapban nem volt olyan sok kiemelkedő dolog, amiből válogathatnék, de remélem, találtok nektek tetsző dolgot mindannyian.

Könyv


Az ebben a hónapban olvasott könyvek közül Libba Bray könyve tetszett a legjobban. De mindenképpen meg kell említenem egy kívánságlistás kedvencet is, ami J. J. Abrams S című könyve. Lehet, hogy a szülinapomra meglepem magam vele. Különleges könyv, tele van jegyzetekkel, margóra írásokkal, meg is kérik az árát. Nézzetek rá, és meglátjátok, milyen! A Látókról írtam <itt>, a J. J. Abrams könyv előzetesét pedig megnézhetitek <itt>. Engem nagyon felcsigázott, és alig várom, hogy az enyém legyen.

Sorozat


Ebben a hónapban debütált Cassandra Clare híres Végzet ereklyéi könyvsorozatának filmsorozat adaptációja. Pár éve csúfos kudarcba fulladt a filmadaptáció, és sokan ezt a sorozatot sem szeretik. Nekem semmi problémám nincs vele, bár tény, hogy nagyon rég olvastam a könyveket. Pont megfelelő az információ-áramlás gyorsasága is. Lehet, hogy ha friss lenne az élmény, akkor nagyon utálnám, de így nem. És imádom Clary haját! Az előzetest megnézhetitek <itt>, ennyi alapján eldönthető szerintem, hogy kíváncsiak vagytok-e rá, vagy nem. 

Zene


Semmi dal nem volt, amit rongyosra hallgattam volna, de mostanában nagyon kedvelem a gitár dalokat, vagy az egyszerűbb dallamokat. Sajnos a Spotify Heti kalandja minden hétfőn öngyilkosságra ösztönöz, olyan szomorú dalokat dob állandóan, de azért harcolok ellene! Ebben a hónapban Jessie J Flashlight című dala a Pitch Perfect (Tökéletes hang) című film második részéből tetszett nagyon. Szerintem a filmes változat jobb, de ez is fülbemászó. Szeretem Jessie J hangját, sokszor kapom magam azon, hogy a Price tag című dalt dúdolgatom.



Játék


Nem tartom magam hatalmas gamernek, általában a Simsnél leragadok. Mostanában igyekeztem újabb játékokat találni, amit a kis veterán laptopom is visz, nemrég végig is vittem a Life is Strange-et. Ezek után megint a Simsre korlátozódott a gamer életem, de aztán rátaláltam a Don't Starve nevű indie játékra, és teljesen ráfüggtem. A játék lényegét lelövik a címben: ne éhezz. Maradj életben, ne őrülj meg, ne fagyj meg télen, ne sülj meg nyáron. Leírva egyszerűen hangzik, de igazából nagyon bonyolult. Kezdetnek teliholdkor az amúgy barátságos malacok vérmalaccá változnak. 3-13 naponta rendszeresen megtámadnak kutyák. Párzási időszakban a jámbor beefalok teljesen megőrülnek, és az életedre törnek. Télen pingvinek próbálnak halálra csipkedni, nyáron csak a perzselő hőséget kell túlélni. Eddig a rekordom 12 nap, többet még nem éltem túl. De kitartó vagyok! Minél több XP-t szerzünk, a halálunkkor annál több új karaktert lehet feloldani. Két kiegészítő is van hozzá, az egyikben (Reign of Giants) megjelenik harmadik és negyedik évszaknak a tavasz és az ősz is (még több nehezítő tényezővel), a Shipwrecked pedig teljesen új térképre helyezi a játékot: hajótörést szenvedtünk, kicsi szigetek közt kell hajózni, és új évszakokat túlélni. Engem nagyon megfogott a játék, igazából lehet, hogy megyek is játszani egy kicsit. Ha kedvetek támadt hozzá, akkor ajánlom a Don't Starve wikit <itt> és sok sok youtube videót, ahol sok minden megtörténik a játékosokkal, amiket mi már el tudunk kerülni. Nagyon sokat megnéztem már, talán kicsit túl sokat is. De meg kell találnom a legjobb taktikát!!


Talán azért volt ilyen kevés ajánlani való ebben a hónapban, mert a hónap is rövidebb (nem mintha az a pár nap számítana). Írjátok meg kommentben, hogy ti mit szerettetek februárban! Van valami jó játék ajánlásotok? 

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. jatekotlet: RimWorld https://store.steampowered.com/app/294100/RimWorld/

    VálaszTörlés